partille johnnys.

nu är jag jävlar i det så upprörd att nu får det blir
ett PHETT inlägg.
jag har på senaste tiden märkt att en viss trend,
om man nu kan kalla det så, har blivit allt större.
jag personligen HATAR DEN. jag hatar allt som
har med den att göra. men folk som har tatt efter
detta SJUKA beteende är sk... PARTILLE JOHNNYS.
att se ut som en piggetagge i håret och ha ca 50
gummisnoddar på vardera ben är fan INTE OKEY!
vad är det fina med detta? ingetingetinget.
meningslöst. nu kommer säkert massa bli sura
och dana för att jag skriver detta. men denna trend
MÅSTE DÖ! DÖÖÖÖÖÖÖÖ! NU! ja shit. för er som
inte vet hur en SK partille johhnny ser ut..
så ska jag fan visa er en nu!
jag skäms över att vara människa :)
OJ, arg_dansk_chey :)

   <- HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaja, over and out from me, jessicaee!

Kommentarer
Postat av: Chucky

Haha, det är massa fult :C

2009-07-14 @ 00:13:17
Postat av: Anonym

JA DET ÄR DE! D:

2009-07-14 @ 15:10:15
Postat av: :2

vill man ha skinny jeans, KÖP skinny jeans.

användå inte snoddar för att få dem tighta, fattiglappar c_c

2009-07-15 @ 17:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0