danskt.



alldeles nyss slog min pappa mig med en mopp.
han moppade golvet, och rätt som det var slog han
mig på foten med den. anledningen är fortfarande
okänd, jag avlägsnade mig från platsen där det hände
då det slog mig att nått liknande har hänt förr!
han har bla jagat mig med en bräda i stallet en
fredags kväll. en annan dag, jag minns inte om det
va under samma dag.. så jagade han mig med en
gräsklippare.
han kommer körandes mot mig och ökar farten.
jag försökte avlägsna mig från platsen men han
var snabbare änn mig. han körde efter mig en kort
sträcka och jag blev lite rädd eftersom han under
tiden satt och skrattade. 
DET ÄR FORTFARANDE okänt varför han beter sig
såhär.  men jag tar detta på största allvar och är berädd
att gräva djupare i det här för att förhindra yttligare en attack.
helt enkelt en galen dansk.

PUZzzzZZ & KRAMIzZZ, IHIHIIHIHIHIH
jessicaae!

Kommentarer
Postat av: madde

han är en hemlig agent och hans upptrag är att göra ditt liv lite svårare hemma. han jobbar för mig :O

2009-06-19 @ 15:24:55
Postat av: Anonym

inte snällt maddefjant :(

2009-06-19 @ 15:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0