jessicaen.

eftersom ellan skrev ett så fint inlägg om sig själv,
så tänkte jag att även jag kanske skulle ta och göra
detta.
jag vet dock inte vad jag ska säga om mig..
men nått kmr jag väl på.

jag är antagligen lika onormal som ellan,
och är rent flippad. min humor är sjukt
okej och jag skrattar åt allt. nästan iaf.
oftast vid helt fel tilfällen och åt helt fel saker.
jag är lat och jävligt envis och ett kontrollfreak.
jag är livrädd för vatten och har bacillskräck.
jag älskar musik, framför allt indie och hörlurarna
sitter i öronen nästan konstant. <3
snart kmr nåt mkt kul hända. något jag väntat på
länge och jag avslöjar inte vad.
jag kallas skinny, och gillar det. 



not fair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0