transformerboys do tyringe

idag var transformerboys ute och gick i tyringe city, det var varmt
och vi lökade. allt vi ville var att få kyla ner oss. vi gick & gick när
vi plötsligt fick syn på en penis. i centrala tyringe. åt helvete med att
bli svalare. båda blev mycket varmare. detta ledde till att vi gick hem
till transformerboy # 1. hon hade en pool. där dränkte jag mig själv
efter att ha sett hennes rum. när mitt liv passerade revy så såg jag en
hel del bilder. bla på jordens fulaste fitta. undrar vems det är ??? uuh
g13f penis like airplanes

<3<3<3


det var en mycket fin dag

Kommentarer
Postat av: awesomegirl

WHAT?!?! INGA KOMMENTARER?! :O

nu blev jag upprörd..

mycket upprörd..

2009-06-24 @ 09:49:19
Postat av: cheddar.

jag med....

2009-06-24 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0