SKÄRP ER

chilla. vi lever.
men jag talar nog även för eran gud ellan
när jag säger att jag har nått nån form av
torr-period.

men chilla, ba reeeeelaxa we'll be back

EFTERSOM DETTA INTE ÄR NÅGON VANLIG
BLOGG SÅÅÅ ÄR DET IBLAND SVÅRT ATT
KOMMA PÅ NÅTT FETT ATT SKRIVA OM OK

vi vill ju inte bli som kissie, paow osv.
rätt ofeta töser.

DESSUTOM är vädret awesome? så vafan
sitter ni inne och bevakar vår blogg 24/7
då för ? ut med er och plocka lite blommor
och sprid lite kärlek för helevete
men ni måste givetivis hålla ett vakande öga
på bloggfan. med risk för att missa feta saker

en fet period närmar sig så BEWARE

ps, för lite spänning i vardagen kan ni ju prova
att dansa med vapen. KUL VA?! för alla som
inte dansar är ju som känt våldtäcktsmän.
så bli inte som oss , BLI VÄRRE ds

köss kebab skinny.
vi är så söt på våren att jag bara
måste ladda upp en bild på oss <3



Kommentarer
Postat av: ellinor, den allsmäktige

gud vad läcker bild,

ellnor - MULLIG MEN GULLIG!

2010-04-03 @ 18:59:29
Postat av: Vardagsgalningen

"EFTERSOM DETTA INTE ÄR NÅGON VANLIG

BLOGG SÅÅÅ ÄR DET IBLAND SVÅRT ATT

KOMMA PÅ NÅTT FETT ATT SKRIVA OM OK"



Det är ju precis det det är. En vanlig fjortisblogg utan minsta intresseväckande text. Ni suger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0