bullfitta is da shiat

- ibland när jag saknar dig så brukar jag lukta på
dina gamla trosor medans jag pillar upp ett finger i röven.

sorry alla fans för att er gud (ellinor) varit inaktiv här i bloggen!
känner mig inte fet & kan därför inte skriva feta inlägg om gonorre,
klamydia, rabies, HIV, galna-ko-sjukan & andra könssjukdomar.
ni får nöja er med skinny ett tag, hon är faktiskt helt OK!


DAGENS FRÅGA!
Om ni får välja EN sak att ha med er ut i rymden, vad skulle ni välja då?

1. En hundralapp
X. Gummibåt
2. Boken "Mein Kampf"




Kommentarer
Postat av: madde

don't know why men jag tar med mig en Gummibåt :P

2010-03-31 @ 18:37:21
Postat av: Anonym

fin bildp å birntaie

2010-04-03 @ 00:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0