kinder maxi ftw <3

Fuck melodifestivalen och
fuck det svenska folket.

Ofta jag bryr mig? Nae.

Dagens final av melodifestivalen i globen
betyder lika mycket för mig som vad de
fesna krigen i mellanöstern betyder för
många andra, alltså ingenting alls.
Dock tycker jag att resultatet av dagens
final endast kan jämföras med rostad
bäverpung och panerade masktuttar.

Har melodifestivalen tänkt på hur många
människor som tar skada av denna jävla
tillställning?

NAAAAAAAAAAAE :):):):)
DÖ SUBBOR.

Varför ragear jag? Main reason: För att salem
inte gick vidare givetvis.

Kan man sabotera melodifestivalen på något
obemärkt sätt? JESSICA GÅR TILL BOTTEN
MED SAKEN.


Kommentarer
Postat av: madde

terrordåd mot meldiofestivalen eller? ;)

2010-03-14 @ 19:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0